nedeľa 24. júla 2016

Ako využiť staré rifle?

Asi každý z nás má doma slušnú zbierku riflí, ktoré už nenosí. Ani ja nie som výnimkou. Dlho som si kládla otázku, čo s nimi, pretože mi bolo ľúto vyhodiť tento nadčasový materiál.
Na internete, ale aj v rôznych knižných publikáciách som našla množstvo skvelých nápadov, ako starej riflovine opäť vdýchnuť život.

Pri tvorení nasledujúceho projektu som sa nechala inšpirovať Janou Harmachovou, ktorá je autorkou knihy Druhá šance pro džíny. Knihu mi venovali moje dcéry, ako darček k meninám, je plná skvelých nápadov, ja som vyskúšala ušiť riflového medvedíka.


Tento víkend som sa rozhodla naplno využiť a pustila som sa do výroby spomínaného medvedíka.



Postup výroby nebol zložitý, medvedíka zvládnu ušiť aj začiatočníci. Celá výroba mi trvala približne dve hodiny. A toto je už finálny výsledok... Snáď sa niekto tejto milej hračke poteší!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára